상세 컨텐츠

본문 제목

Hoe kan ik mijn Outlook-e-mails snel herstellen?

Outlook

by contactoutlooknederland 2022. 7. 29. 14:56

본문

Hoe kan ik mijn Outlook-e-mails snel herstellen?

OVERZICHT
U hoeft zich geen zorgen te maken als Microsoft Outlook kapot gaat terwijl u een lange e-mail typt of als u het document per ongeluk wist. U kunt het bestand ophalen. Alleen bij gebruik in combinatie met Microsoft Exchange Server hebt u met de ingebouwde hersteltechnologie van Microsoft Outlook toegang tot verwijderde berichten en concepten.

 

De standaardserver voor door Microsoft ondersteunde e-mailaccounts is Microsoft Exchange Server; het wordt echter niet gebruikt met andere e-maildiensten. Tot 30 dagen nadat een e-mail verloren is gegaan, kunt u verwijderde of verloren berichten ophalen van de Microsoft-server met behulp van technologieën die zijn opgenomen in Outlook.

Krijg toegang tot de eersteklas klantenservice van Outlook Helpdesk Nederland. Met de hulp van professionele klantenservicemedewerkers kunnen gebruikers van Outlook snel hulp krijgen via verschillende ondersteuningskanalen.

VUL DE INSTRUCTIES IN OM EEN E-MAIL OP TE HALEN VAN EEN OUTLOOK E-MAILACCOUNT

  • Start Microsoft Outlook.
  • Selecteer de Outlook-map waar het ontbrekende bestand is opgeslagen. Klik op de map "Concepten" als u een nieuwe e-mail aan het schrijven bent. Deze map wordt af en toe gebruikt om lopende e-mails op te slaan.
  • Klik op om gewiste gegevens te herstellen. Niet-opgeslagen bestanden worden opgenomen in de lijst met objecten die niet meer in de map staan die op het scherm wordt weergegeven.
  • Kies de e-mail die u wilt ophalen door op te klikken. Door de "Ctrl"-toets ingedrukt te houden terwijl u op de items klikt, kunt u er meerdere selecteren.
  • Ga naar "Geselecteerde items herstellen" en tik op. Uw Outlook-account ontvangt de verwijderde e-mails opnieuw.

CONCLUSIE


U kunt de bovengenoemde methode gebruiken om uw verwijderde e-mails te herstellen, of u kunt de Outlook klantenservice benaderen via Contact Outlook Nederland om het probleem direct te laten repareren. Gebruikers van Outlook kunnen ook contact opnemen met de klantenondersteuning via sociale-mediasites, zoals Twitter, waar ze hun klachten kunnen tweeten door de officiële Twitter-pagina van Outlook te vermelden, en ze kunnen een klacht indienen bij de klantenondersteuning door klachten in te dienen op de officiële Outlook Facebook-pagina.

 

Lees ook dit artikel: Hoe reageren op vergaderverzoeken in de Outlook-webversie?